tisdag 7 maj 2019

POLISBRUTALITETIORTEN - LÄS OM SVENSKA RASISTISKA PEDOFIL POLISERS BROTT MOT FÖRSVARSLÖSA BARN OCH UNGDOMAR

POLISBRUTALITETIORTEN - LÄS OM SVENSKA RASISTISKA PEDOFIL POLISERS BROTT MOT FÖRSVARSLÖSA BARN OCH UNGDOMAR @polisbrutalitetiorten

Det var en föddelsedagsfest och några börja bråka och då drog den ena killen kniv och någon granne såg det och ringde polisen. Vi alla drog och sen gick jag upp mellan ett par hus med en kompis för att gå till vagnen då kom en polis springande och pepparsprayade oss och skrek ligg kvar. Min kompis drog rushen och polisen stanna med mig och kollade upp mig, han var tvär otrevlig. Sen fick jag gå, jag hann ta 10 steg innan det kom 6 poliser till som slet tag i mig då kom fler av mina vänner. Mina vänner började filma polisen när dom höll fast mig och försökte sparka undan mina ben så jag skulle ligga ner, dom fick ner mig tillslut och då hade jag 6 poliser på mig, en på varje arm, en på varje ben och en på ryggen och en på huvudet, dom andra poliserna tryckte bort mina vänner så dom inte skulle få filma vad polisen gjorde med mig, när jag låg där blev jag knäad i ansiktet slagen på ryggen och revbenen, en av poliser på min nacke tryckte så hårt att jag inte kunde andas och då sa jag att jag kan inte andas, han la sig ner och viska i mitt öra att han skiter i om jag andas eller inte och att han ska ge mig ett helvete, sen drog dom på handbojor och slängde in mig i en pket, i pketen satt en polis och dunka mitt huvud in i ruttan och tryckte ner det mot mina…
Jag stod utanför min babas resturang, precis stängt, då kommer 2 poliser in och jävlas och påstår att vi tar svart och säger att vi kommer åka dit. Jag säger trevligt till polisen att göra en anmälan för jag vet att vi inte tar svart. Då rycker han tag i min arm och säger ni jävla syrianer tror ni är något va? Vi ska se till att ni alla åker dit. Jag gjorde självklart motstånd då och dom skratta bara och sa gör något dumt så åker du dit. Nu ska vi installera övervakningskameror i restaurangerna, inte för tjuvar utan för polisen!! / Anonym från Örebro
Jag stod utanför min babas resturang, precis stängt, då kommer 2 poliser in och jävlas och påstår att vi tar svart och säger att vi kommer åka dit. Jag säger trevligt till polisen att göra en anmälan för jag vet att vi inte tar svart. Då rycker han tag i min arm och säger ni jävla syrianer tror ni är något va? Vi ska se till att ni alla åker dit. Jag gjorde självklart motstånd då och dom skratta bara och sa gör något dumt så åker du dit. Nu ska vi installera övervakningskameror i restaurangerna, inte för tjuvar utan för polisen!! / Anonym från Örebro –

DEL 1: Jag åker in på en gågata för att plocka upp min sambo från en restaurang samt lämna min systers födelsedagspresent då denna polis springer fram till mig för att tillrättavisa mig…jag ifrågasätter då hans tonart och ber honom att lugna sig varpå han höjer rösten ytterligare. Min flickvän samt min storebror springer då fram till oss för att se vad som försiggår…polisen försöker då istället håna mig genom att säga att jag kanske är en dyslektiker som inte kan läsa skyltar då det är en gågata…jag talar om för honom att det var en onödig kommentar då han representerar polisen och säger till honom att så länge jag har angöring till platsen är det okey att åka in men inte att använda gågatan som en genomfart. Då han inte kunde argumentera emot detta bestämde han sig istället för att vilja ge mig en parkeringsböter…en parkeringsböter för vad?…jag har inte ens parkerat så jag talar om för honom att han endast gör det här för att jävlas men absolut ge mig en böter, jag betalar den och överklagar den senare, det finns ändå inga underlag för honom att ge mig en böter så vid detta läge satte jag mig i bilen för att åka iväg då jag endast såg en utväg från denna situation och det var att han skulle försöka provocera mig så gott det gick…det är trots allt inte första gången detta händer. Istället sliter han upp dörren på min bil och börjar skrika att jag inte får lämna platsen förrän jag tagit emot en parkeringsböter annars skulle jag bli gripen…det är vid det här laget som vi väljer att börja filma, jag talar om för honom att jag inte enligt någon lag behöver stå kvar för att ta emot en parkeringsböter men vill du skriva den så gör det, den skickas ändå hem… Vid ett flertal gånger ber vi honom att inte skrika och sänka sin ton varpå han höjer rösten…då jag istället överröstar honom och skriker att han inte ska skrika på mig frågar han mig om jag tagit droger endast för att jag haft mage nog att argumentera emot honom och stå upp för mig själv. /Houssein Khodr – 


Öppet brev till Polisbrutalitetiorten – Låt hela världen bli informerad om dem rasistiska fega kräk som kallar sig svensk polis


Häng ut dem svenska poliserna som pedofiler rasister och våldtäktsmän.
Kriminella rasistiska svenskar söker jobb hos polismyndigheten och kriminalvården för att våldta dem unga invandrarnas liv.
Det svenska poliser gör mot invandrare är våldtäkt. Den invandrare som är under 18 år och som drabbas av svenska polisens rasism hat och hot skall säga till omvärlden att det är pedofili och våldtäkt som svensk polis sysslar med.
Sveriges regering är lika kriminell som svensk polis. Nu ser ni också att Socialdemokraterna sysslar med rasprofilering precis som Sverigedemokraterna och Moderaterna. Svenska åklagare, justitiekanslern JK och justitieombudsmannen JO tittar på och håller tyst.
SVENSKA POLISER ÄR PEDOFILER RASISTER OCH VÅLDTÄKTSMÄN
Låt dem svenska brottslingarna bli världskända. Lägg ut det på nätet på olika språk så att hela världen kan läsa om jordens mest rasistiska kräk.
Hälsningar,
Zlatan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar